آیا در مورد پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود خود فکر می‌کنید؟ باید بدانید که یکی از محرک‌های اصلی برای ارزش شرکت شما، ارزش مشتریان شما است. تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری و به حداکثر رساندن ارزش مادام العمر مشتری برای هر مشاغلی بسیار مهم و حیاتی است. قبلاً در این خصوص به صورت مفصل برای شما صحبت کرده‌ایم. در این مقاله قصد داریم به رویکرد مشتری برای افزایش سود شما بپردازیم. در نظر داشته باشید که برای افزایش مشتریان خود، لازم است که دائماً با مشتریان بالقوه و موجود خود در تماس باشید. به این موضوع توجه ویژه کنید که هر چه ارزش کسب و کار شما بیشتر باشد، امکان وفادار ماندن آن‌ها بیشتر است. افزایش 5% ای در حفظ مشتری می‌تواند منجر به افزایش 75 درصدی در ارزش مشتری شود. در اصل چالش کار شما این است که چگونه می‌توان میزان کار خود را 5% بهبود ببخشید. در این بخش 5 روش ساده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش مشتری برای افزایش سود به شما ارائه می‌دهیم.

یک خبرنامه رایگان ارائه دهید!

خبرنامه رایگان برای پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود چیزی است که همه توانایی ارائه آن را دارند. از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ و بین المللی! زمانی که یک خبرنامه رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهید، در اصل به مشتریان احتمالی خود هم این اطلاع را می‌دهید که از همان ابتدا مایل به ارائه اطلاعات رایگان هستید. اگر شما محتوای خوبی ارائه دهید؛ در اصل مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد تجارت شما خواهند داشت. رویکرد مشتری برای افزایش سود شما بسیار حیاتی است. ابتدا مشتریان موجود خود را افزایش دهید سپس با ما همراه باشید تا بر روی رویکرد مشتری خود نظارت داشته باشید تا بتوانید به سودآوری در این زمینه برسید.

با پرسیدن نظرات مشتریان خود را افزایش دهید

پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود

قبل از این که یک بازدیدکننده از وب سایت شما خارج شود؛ از آن‌ها بخواهید تا یک بررسی کوتاه در خصوص تجارت و کسب و کار شما انجام بدهند. به این مسئله توجه کنید که همیشه مردم از ابراز وجود خوشحال می‌شوند و غالباً از گفتن تجربیات آنلاین و آفلاین خود لذت می‌برند. شما هم می‌توانید از یک نظر سنجی برای انجام تحقیقات صنعت، تجربه مشتری یا اندازه گیری رضایت مشتری استفاده کنید. پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود دقیقاً همان نکته‌ای است که شاید بسیاری از شرکت‌ها به آن توجه نکنند اما شما اکنون می‌دانید که باید به رویکرد مشتری برای افزایش سود اهمیت دهید.

پشتیبانی و خدمات عالی

برای پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود شما باید پیگیر مشتری خود باشید و آن را حفظ کنید. برای مثال خدماتی که شرکت تسلا در آمریکا برای حفظ مشتری خود ارائه می‌دهد بسیار در افزایش مشتری برای افزایش سود موثر است. همیشه این مسئله را به یاد داشته باشید که مشتری که برای اولین خرید یا دریافت خدمات خود با پشتیبانی تماس می‌گیرد، به اندازه مشتری که دهمین بار است که با پشتیبانی تماس می‌گیرد، مهم است. شما باید با هر مشتری با احترام رفتار کنید و اقدامات مناسب را انجام دهید. اینگونه رویکرد مشتری خود را بهبود می‌بخشید چرا که یک مشتری خوشحال احتمالاً حداقل به سه دوست خود در مورد یک تجربه مثبت می‌گوید و این گونه خدمات عالی مشتری منجر به افزایش فروش شما می‌شود که در نهایت سودآوری بیشتر را برای شما در پی دارد.

محتوای وب سایت خود را آپدیت کنید!

محتوای تازه و آموزنده یکی از عناصر اصلی است که بازدیدکنندگان جدید و مشتریان بالقوه را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید محتوای خود را با انتشار وبلاگی که آخرین اخبار کسب و کار، کلیدواژه‌ها از مقالات سفید و موضوعات داغ صنعت شما را گزارش می‌کند؛ آپدیت و به روز نگه دارید. محتوای تازه همچنین به یافتن وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند. پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود لازم به کنترل مجموعه‌ای از موارد است تا رویکرد مشتری برای افزایش سود در مسیر درستی قرار بگیرد.

تجارت خود را تبلیغ کنید

پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود

برای پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود لازم است که تجارت خود را در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. برای مثال کاربران فیس بوک به طور متوسط 229 دوست دارند. زمانی که شما محتوای جدیدی ایجاد می‌کنید، محصول جدیدی را ارائه می‌دهید یا کمپین جدیدی را اجرا می‌کنید؛ حتماً آن را از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که در آن فعال هستید، به اشتراک بگذارید. در اصل زمانی که راهی برای افزایش مشتری برای افزایش سود ندارید، این در اصل ساده‌تر از تامین ارزش و تبلیغ مشتریان است. این مسئله به نوعی نشان دهنده این است که مارک شما برای شما است.

بهبود تجربه مشتری

برای پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود یک گزینه مهم دیگر، بهبود تجربه مشتری است. در اصل شما با بهبود تجربه مشتری خود، می‌توانید خط اصلی خود را بهبود ببخشید. محققان دریافتند که واقعیتی در مورد این گفته وجود دارد؛ در اصل شما برای پول درآوردن، باید هزینه کنید. طبق تحقیقات جدید سایتل، تقریباً نیمی از مشتریان در صورت داشتن تجربه بهتر، حاضر به پرداخت هزینه بیشتر برای یک محصول یا خدمات هستند. این مسئله را در نظر بگیرید که 49% مشتریانی که تجربیات مثبتی دارند و در اینترنت پست می‌گذارند؛ در اصل دیگران می‌خواهند از تجربه آن‌ها مطلع شوند. تحقیقات سایتل سپس نشان داد که دوستان و خانواده و فالوئرهای آن‌ها با ارائه دهنده خدمات عالی خرید می‌کنند. ایجاد تجارب بهتر در اصل سخن چینی مثبت در مورد شما را بیشتر می‌کند که به طور خاص برای افزایش فروش است. رویکرد مشتری برای افزایش سود بسیار حیاتی است که یکی از بزرگ‌ترین موارد برای آن تجربه مشتری است.

افزایش یا شروع نقش موفقیت مشتری

تام مشاور گارتنر در کنفرانس فروش و بازاریاب آن بیان کرد که به مشتریان خود کمک کنید تا از آنچه قبلاً خریداری کرده‌اند، ارزش بیشتری کسب کنند. خدمات به مشتری در درجه اول نقش واکنشی دارد که برای حل مسائل، پاسخ دادن به سوالات و شفاف سازی اطلاعات همیشه مهم بوده و هست. متخصصان در این زمینه می‌توانند با رویکرد فعالانه‌تری، تجربه مشتری را بهبود ببخشند و سپس پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود را داشته باشند. در ادامه در راستای رویکرد مشتری برای افزایش سود به شما بهترین روش‌ها برای بهبود تجربه را ارائه می‌دهیم. در مقالات قبل در مورد پیدا کردن مشتری هدف، جذب مشتری و پرسونای مشتری در این خصوص مطالبی را ارائه دادیم. در صورت لزوم می‌توانید نگاهی به آن بندازید.

بهترین روش‌ها برای یک تجربه بهتر

رویکرد مشتری برای افزایش سود

در این بخش 5 راه وجود دارد که جوانب مثبت موفقیت مشتری (یا خدمات حرفه‌ای که می‌توانند کارهای فعالانه‌تری انجام دهند) می‌توانند تجربه را بهبود ببخشند و به پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود کمک کنند.

  • مورد اول این است که سلامت و رضایت مشتری را کنترل کنید. فعالیت مشتری را بررسی کنید تا تجربه خوب آن‌ها تایید شود. این مسئله را در نظر بگیرید که همیشه باید برای تغییر در الگوی خرید و تعامل مراقب باشید. در روابط سالم در اصل مشتریان باید مقدار بیشتری نسبت به حالت عادی، بخرند. به علاوه آن‌ها باید با خدمات تماس بگیرند، تعامل آنلاین داشته باشند و با رسانه‌های اجتماعی درگیر شوند. اگر این موارد وجود ندارند، شما باید در تماس باشید تا علت آن را کشف کنید.
  • برای بهبود رویکرد مشتری برای افزایش سود شما باید پیشرفت را به سمت اهداف و انتظارات مشتری هدایت کنید. مشتریان در اصل با انتظاراتی در مورد کیفیت محصولات و توجهی که به آن‎‌ها می‌شود، با آن‌ها روابط تجاری برقرار می‌کنند. ان‌ها همچنین اهدافی دارند و معمولاً به نوعی خود را بهبود می‌بخشند. موفقیت و رویکرد مشتری می‌تواند آن انتظارات و اهداف را در بر داشته باشد و مرتباً سوال کند که آیا آن‌ها برآورده یا محقق می‌شوند یا خیر؟
  • گزارش ارزش به مشتریان باید به آن‌ها یادآوری شود. اگر شما مزایای تجارت با شما را به مشتریان خود یادآوری کنید؛ تجربه بهتری برای آن‌ها به نظر می‌رسد. برای مثال معیارهایی که برای آن‌ها مهم است را می‌توانید یادآور شوید. مثلاً پس انداز پول، بهبود کیفیت، افزایش کارایی، افزایش فروش و غیره! شما باید نظارت کنید و گزارش‌های فصلی خود را با تعدادی برجسته ارسال کنید.
  • برای بهبود رویکرد مشتری برای افزایش سود شما می‌توانید راهنمایی‌ها و بهترین روش‌ها را به آن‌ها ارائه دهید. با استفاده از همان محصولات یا خدماتی که انجام می‌دهند، نکات و تکنیک‌هایی را به مشتریان خود ارائه دهید که ثابت شده است برای دیگران نیز مفید است.
  • ترفندهای جدید را به آن‌ها بیاموزید. می‌توانید به طور منظم در مورد محصولات و خدمات خود به آن‌ها آموزش دهید تا بتوانند از ابزارهای جدیدی که کمتر شناخته شده است، استفاده کنند یا از بهترین روش‌ها بهرمند شوند.

در این مقاله در خصوص پایش رویکرد مشتری برای افزایش سود به شما مطالبی را ارائه دادیم و نکات مهم که در بردارنده بهبود رویکرد مشتری برای افزایش سود است را به شما گزارش دادیم. راه حل‌هایی برای افزایش مشتری و بهبود تجربه آن‌ها در خرید با شما را ارائه دادیم که در صورت رعایت تمامی نکات و نظارت بر رویکرد مشتریان خود می‌توانید به راحتی به سودآوری بیشتری برسید. آیا از یک مشاور در این زمینه کمک گرفته‌اید؟ نظارتی بر عملکرد و رویکرد مشتریان خود داشته ‌اید؟ لطفاً تجربیات خود در این خصوص را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.