همانطور که از نام آن پیدا است، ابزارهای تجسم داده به شما کمک می کنند تا داده های خام را بگیرید و آن را به چیزی بصری جذاب تبدیل کنید. مزایا و موارد استفاده برای تجسم داده ها بسیار زیاد است. مشاغل می توانند از تجسم داده ها برای تجزیه و تحلیل داده های پیچیده استفاده کنند. به جای اسکن نمایش داده های بزرگ و گزارش های پیچیده ، می توانید از نرم افزار تجسم داده برای ایجاد نمودار ، نمودار ، نقشه ، اینفوگرافیک ، جدول و غیره استفاده کنید که درک آن آسانتر است. با مشاهده یک نمایه تصویری از داده ها ، می تواند ضمن اینکه باعث می شود روند و الگوهای ساده تر شود ، به کسب و کار شما بینش پنهانی می دهد. در بسیاری از موارد ، اگر در حال مشاهده یک نمونه داده خام به صورت غیر گرافیکی هستید ، تشخیص برخی از الگوهای تقریبا غیرممکن خواهد بود. اما موارد استفاده برای تجسم داده ها فراتر از تجزیه و تحلیل و هوش تجاری است. شما باید با انواع ابزار تجسم داده آشنایی داشته باشید.

برای ایجاد نمودار یا اینفوگرافیک می توانید از یک ابزار تجسم داده برای ایجاد در وب سایت یا حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. افرادی که در وب سایت شما در حال فرود هستند ، نمی خواهند صفحات گسترده ای را در صفحات فرود شما مشاهده کنند. آنها می خواهند محتوای بصری را ببینند.

صرف نظر از نیازهای تجسم داده های شما ، می توانید از این راهنما برای یافتن بهترین ابزار برای تجارت خود استفاده کنید.

بهترین ابزارهای تجسم داده

بعد از تحقیقات گسترده ، من امروز نه ابزار برتر تجسم داده ها در بازار را کم کرده ام. هر بررسی زیر شامل ویژگی ها ، مزایا ، قیمت گذاری ، موارد استفاده و اشکالاتی احتمالی برای ابزارهای موجود در لیست ما است. در ادامه ابزارهای تجسم داده را با هم بررسی می‌کنیم. در مقالات قبل در خصوص تجسم داده با شما صحبت کرده بودیم.

Zoho

ابزارهای تجسم داده

شماره 1 – تجزیه و تحلیل Zoho – بهترین ابزارهای تجسم داده به طور کلی

در هر ماه 22 دلار شروع می شود
• گزارش ها و داشبورد های نامحدود
• آسان برای استفاده
• آزمایش 15 روزه رایگان
• به صورت رایگان شروع کنید

Zoho Analytics یک نرم افزار گزارش و تجزیه و تحلیل برای هوش تجاری است. به برندهای برتر مانند HP ، Ikea ، Hyundai ، Philips و هزاران نفر دیگر اعتماد دارد.

این نرم افزار ایجاد اطلاعات بصری جذاب و داشبورد روشنگری را در عرض چند دقیقه برای کاربران غیر فنی آسان می کند.

به سادگی داده های خود را از هر منبع داده در Zoho Analytics بارگذاری کنید. خواه یک فایل محلی ، درایو ابری ، برنامه کاربردی تجاری یا URL وب باشد ، روند واردات بسیار ساده است.

Zoho Analytics به شما امکان می دهد نمودارها ، جداول محوری و اجزای نمای جدولی را برای گزارش دهی روشنگری و داشبورد ایجاد کنید. این رابط کشیدن و رها کردن دارد بنابراین می توانید تغییرات سفارشی را نیز انجام دهید.

همکاری با همکاران و همکاران با ابزارهای آنلاین همکاری Zoho Analytics آسان است. گزارشات را در وب سایت خود جاسازی کنید ، آنها را برای دسترسی آفلاین در دسترس قرار دهید ، یا برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار از طریق ایمیل ارسال شوند.

در اینجا یک مرور اجمالی از قیمت گذاری Zoho Analytics آورده شده است:

پایه – 22 دلار در هر ماه

استاندارد – 45 دلار در هر ماه

حق بیمه – 112 دلار در هر ماه

تصدی – 445 دلار در هر ماه

حتی برنامه اولیه همراه با گزارشات و داشبورد نامحدود است. Zoho Analytics همچنین برنامه ای برای همیشه رایگان دارد اما بیشتر کاربران تجاری آن را بسیار محدود می دانند.

با یک آزمایش 15 روزه هر برنامه Zoho Analytics را به صورت رایگان امتحان کنید. کارت اعتباری لازم نیست.

تابلو

شماره 2 – تابلو – بهترین ابزار تجسم داده برای اطلاعات کاری یکی از بهترین ابزارهای تجسم داده است.

• داده های بزرگ را تجزیه و تحلیل کنید
• با 70 دلار شروع می شود
• گزارش های بصری پیشرفته
• آزمایش 14 روزه رایگان
• شروع به صورت رایگان

تابلو با بهترین ویژگی های BI شناخته شده است. در واقع ، این مقام اول در لیست ما است بهترین نرم افزار هوش تجاری در بازار امروز.

اما تجسم داده ها جزئی از هوش تجاری است. برای مشاغل بزرگتر با مجموعه داده های پیچیده ، Tableau به شما در تجزیه و تحلیل آن اطلاعات کمک می کند. در نهایت ، این ابزار تصمیم گیری مبتنی بر داده ها را بر اساس مجموعه های بزرگی از داده ها برای تجارت آسان می کند.

با استفاده از Tableau ، شما می توانید انواع اولیه تجسم داده ها را ایجاد کنید ، مانند:

نمودار

جداول

اینفوگرافیک

نقشه ها

نمودار ها

داشبورد

اما Tableau همچنین روشهای خاص و پیچیده تری را برای تجسم داده های شما ارائه می دهد. مثالها عبارتند از:

نمودارهای منطقه

جعبه و طرح های ویسکر

ابرهای حبابی

کارتوگراف

نقشه توزیع نقاط

نمودارهای گانت

نقشه های گرما

هیستوگرام

درختان رادیکال

جدول زمانی

علائم

نمودارهای پشته

لیست ادامه دارد و ادامه می یابد. شما همچنین می توانید در یک داشبورد به هر ترکیب و ترکیب این نمایش داده های بصری بپردازید.

برای کاربران اصلی ، Tableau احتمالاً بیش از حد است. اما ایده آل برای مشاغل بزرگتر با داده های بزرگ برای تجزیه و تحلیل است.

قیمت گذاری برای Tableau در هر کاربر با یک قرارداد سالانه 70 دلار در هر ماه شروع می شود. به مدت 14 روز آن را امتحان کنید.

اینفوگرافی

ابزارهای تجسم داده

شماره 3 – اینفوگرافی – بهترین برای اینفوگرافی DIY و گزارش های ویژوال یکی دیگر از بهترین ابزارهای تجسم داده است.

رایگان برای حداکثر 10 پروژه
• برنامه های پرداخت شده با 19 دلار شروع می شود
• نرخ های ویژه برای شرکت های نوپا و غیرانتفاعی
• تصاویر بهینه شده برای موبایل
• به صورت رایگان شروع کنید

برای کسانی که به دنبال روشی ساده و ساده برای ساختن اینفوگرافیک به تنهایی هستید ، Infogram بهترین شرط بندی شماست. این ابزار بصری بصری یک انتخاب عالی برای کاربران جداگانه و تیم های کوچک نیاز به محتوای تصویری زیبا است.

گزارش های خود را در عرض چند دقیقه طراحی کنید و تصاویر را در زمان واقعی همکاری کنید. بارگیری مطالب خود ، به اشتراک گذاری آن و انتشار همه موارد به آسانی آسان است.

اینفوگرام یک سازنده کشیدن و رها کردن آسان دارد که کاربران غیر فنی می توانند آن را تشخیص دهند.

می توانید قالب های سفارشی با رنگ ها ، فونت ها و آرم ها ایجاد کنید که مطابق با نام تجاری شرکت شما باشد.

اینفوگرام همچنین به شما امکان می دهد تا تصاویری تعاملی ایجاد کنید ، بنابراین محتوای شما می تواند بزرگنمایی ، گزاف گویی ، تلنگر ، محو شدن ، اسلاید و موارد دیگر را انجام دهد. نمودارها و نقشه های تعاملی به شما امکان می دهد زبانه ها ، افسانه های قابل کلیک ، پیوندها و موارد دیگر را تنظیم کنید.

این ابزار برای افرادی طراحی شده است که می خواهند محتوای بصری را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. همه چیز برای دستگاه های تلفن همراه نیز بهینه شده است.

اما اگر به دنبال ابزاری برای تجسم داده ها هستید که برای بینش های تجاری مبتنی بر داده در نظر گرفته شده است ، می توانید Infogram را کمی محدود کنید. این واقعاً یک راه حل هوش تجاری نیست.

شما می توانید تا ده پروژه از اینفوگرافی رایگان استفاده کنید. در اینجا یک مرور اجمالی از نکات قیمت برای برنامه های پرداخت شده آورده شده است:

طرفدار – 19 دلار در هر ماه

تجارت – 67 دلار در هر ماه

تیم – 149 دلار در هر ماه

اینفوگرام برای شرکتهای نوپا ، غیرانتفاعی و سازمانهای آموزشی قیمت ویژه ای را ارائه می دهد. فقط کافی است با تیم فروش آنها تماس بگیرید تا درخواست قول سفارشی را درخواست کنید.

نمودار آنلاین

شماره 4 – ChartBlocks – بهترین سازنده نمودار آنلاین یکی دیگر از بهترین ابزارهای تجسم داده که آخرین ان نیز هست.

رایگان برای 50 نمودار
• برنامه های پرداخت شده با 20 دلار شروع می شود
• نمودار HTML5
• آسان برای جاسازی و به اشتراک گذاری
• ثبت نام رایگان

همانطور که از نام آن پیداست ، ChatBlocks در ساخت نمودارها تخصص دارد. این ابزار ساخت نمودار آنلاین صرف نظر از سطح مهارت فنی شما برای هر کسی آسان است.

به سادگی داده های خود را وارد کنید ، نوع نمودار مورد نظر خود را انتخاب کنید و تصاویر خود را با صدها گزینه قابل تنظیم منحصر به فرد کنید.

با استفاده از ChartBlocks برای ایجاد نمودارهای HTML5 ، آنها روی هر مرورگر و دستگاهی کار می کنند. نمودارها بطور خودکار به دستگاه های مختلف و اندازه صفحه نمایش پاسخ می دهند.

پس از طراحی نمودار ، به راحتی می توانید کد را در وب سایت خود تعبیه کنید یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ChartBlocks تا 50 نمودار فعال برای استفاده شخصی رایگان است. با این حال ، نمودارهای رایگان دارای نام تجاری ChartBlocks هستند ، بنابراین برای کاربران تجاری ایده آل نیست.

برنامه های پرداخت شده از 20 دلار در هر ماه شروع می شود ، که به شما می دهد تا 75 نمودار فعال و 500,000 بازدید ماهانه. با 65 دلار در هر ماه ، شما 200 نمودار فعال ، 2.5 میلیون بازدید ماهانه و دسترسی به API دریافت خواهید کرد.

روند نزولی ChartBlocks نحوه ساخت برنامه ها بر اساس نمودارهای فعال و نمایش نمودارها است. اما برای بیشتر شما ، 500,000 بازدید در هر ماه بیش از حد کافی است.

به شما ۴ مورد از بهترین ابزارهای تجسم داده را معرفی کردیم. سوالات خود در خصوص ابزار تجسم داده را با ما به اشتراک بگذارید.