Power BI app چیست؟ بررسی کامل آن

Power BI app چیست؟ قبلاََ در خصوص پاور بی آی به شما مطالبی ارائه دادیم. در این مقاله به شکل تخصصی به برنامه پاور بی آی می‌پردازیم. مزایای این برنامه را با هم بررسی می‌کنیم و اطلاعات جامع‌تری از این برنامه به شما می‌دهیم. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید. در صورت علاقه به خواندن مقالات مرتبط با این موضوع می‌توانید مقاله پاور بی آی در هوش تجاری و مفاهیم اولیه پاور بی آی و مقایسه پاور بی آی با اکسل را مطالعه کنید.

برنامه Power BI چیست؟

برنامه Power BI چیست؟ طراحان Power BI می‌توانند محتوای بسته بندی شده رسمی ایجاد کنند، سپس آن را به عنوان یک برنامه در بین مخاطبان گسترده ای توزیع کنند. برنامه‌ها در محیط‌های کاری ایجاد می‌شوند، جایی که اعضا می‌توانند قبل از انتشار برنامه تمام‌شده برای افراد، گروه‌های بزرگی از افراد در یک سازمان یا کل سازمان، روی محتوای Power BI با همکاران خود همکاری کنند. با استفاده از یک برنامه، مدیریت مجوزهای این مجموعه‌ها برای طراحان آسان‌تر است، زیرا Power BI app می‌تواند مجوزهایی متفاوت از مجوزهای تنظیم شده در فضای کاری داشته باشد. یک برنامه محتوای مرتبط – داشبوردها، صفحات گسترده، مجموعه داده‌ها و گزارش‌ها – را در یک مکان ترکیب می‌کند. یک برنامه می‌تواند یک یا چند مورد از هر نوع محتوا، همه با هم داشته باشد. راه های مختلفی وجود دارد که یک طراح می تواند یک برنامه را به اشتراک بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بخش دریافت برنامه جدید را در زیر ببینید. نوع خاصی از اپلیکیشن وجود دارد که به آن اپلیکیشن قالب می گویند. برای نصب، سفارشی کردن و توزیع یک برنامه الگو به مجوز Power BI Pro یا Premium Per User نیاز دارید. برنامه های قالب Power BI توسط شرکای Power BI برای ساخت و بسته بندی محتوای تحلیلی در یک برنامه پاور بی آی استفاده می شود. سپس آن‌ها آن برنامه را از طریق هر پلتفرم موجود، از جمله AppSource یا وب سرویس خود، برای دیگر مستاجرین Power BI مستقر می‌کنند.

طراحان برنامه پاور بی آی

طراحان Power BI app و کاربران برنامه Power BI بسته به نقش شما، ممکن است شخصی باشید که برنامه ها (طراح) را برای استفاده خود یا به اشتراک گذاری با همکاران ایجاد می کند. یا ممکن است شخصی باشید که برنامه های (کاربر تجاری) ایجاد شده توسط دیگران را دریافت و دانلود می کند. این مقاله برای کاربران تجاری است. دیدن و باز کردن یک برنامه نیاز به مجوزهای خاصی دارد. گیرنده باید یا مجوز Power BI Pro یا Premium Per User (PPU) داشته باشد یا برنامه باید در نوع خاصی از فضای ذخیره‌سازی ابری به نام ظرفیت Premium با گیرنده به اشتراک گذاشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجوزها و ظرفیت Premium، به مجوز برای سرویس Power BI در برنامه پاور بی آی مراجعه کنید. در ادامه با هم مزایای داشتن این برنامه را با هم بررسی می‌کنیم. شما از این برنامه استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود در خصوص مزایا و معایب آن با ما به اشتراک بگذارید. در این مقاله به شکل تخصصی‌تر به این مسائل می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای برنامه پاور بی آی

مزایای برنامه پاور بی آی راهی آسان برای طراحان برای به اشتراک گذاری انواع مختلف محتوا در یک زمان است. طراحان اپلیکیشن، داشبوردها و گزارش ها را ایجاد می کنند و آنها را با هم در یک اپلیکیشن جمع می کنند. سپس طراحان برنامه را در مکانی به اشتراک می گذارند یا منتشر می کنند که شما، کاربر تجاری، می توانید به آن دسترسی داشته باشید. از آنجایی که داشبوردها و گزارش‌ها مرتبط با هم هستند، پیدا کردن و نصب آن هم در سرویس Power BI (https://powerbi.com) و هم در دستگاه تلفن همراه برای شما آسان‌تر است. پس از نصب یک برنامه، لازم نیست نام تعداد زیادی داشبورد یا گزارش های مختلف را به خاطر بسپارید، زیرا همه آنها در یک برنامه، در مرورگر یا دستگاه تلفن همراه شما قرار دارند. با برنامه‌ها، هر زمان که نویسنده برنامه به‌روزرسانی‌هایی را منتشر می‌کند، یا اعلان دریافت می‌کنید یا به‌طور خودکار تغییرات را مشاهده می‌کنید. نویسنده همچنین کنترل می‌کند که داده‌ها هر چند وقت یک‌بار به‌روز شوند، بنابراین نیازی نیست نگران به‌روز نگه‌داشتن آن‌ها باشید. Power BI app مزایای زیادی دارد. در مقالاتی که در خصوص پاور بی آی بود؛ به این مسئله پرداختیم. در ادامه به دریافت برنامه Power BI جدید می‌پردازیم.

دریافت برنامه جدید

دریافت یک برنامه جدید چندین راه مختلف برای دریافت یک برنامه جدید وجود دارد. می توانید برنامه ها را جستجو، پیدا و نصب کنید و طراحان برنامه می توانند برنامه ها را با شما به اشتراک بگذارند. برنامه‌ها را از بازار برنامه Power BI پیدا و نصب کنید یکی از راه‌های پیدا کردن برنامه پاور بی آی ، انتخاب دریافت برنامه از صفحه برنامه‌های Power BI است. اکنون می‌دانید برای دریافت Power BI app باید چه کنید. سوالات خود در خصوص دریافت آن را با ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید. فهرست برنامه‌ها را در بازار برنامه‌های Power BI مرور کنید تا زمانی که یکی برای نصب پیدا کنید. از بین برنامه‌های سازمانی، که فقط برای افراد شرکت شما در دسترس هستند، یا برنامه‌های الگو که توسط مایکروسافت و انجمن برای هر کاربر Power BI منتشر شده‌اند، انتخاب کنید.

چند راه دیگر برای دریافت برنامه ها وجود دارد. برخی از این راه ها در زیر ذکر شده است. اما برای دستورالعمل های گام به گام دقیق برای دریافت و کاوش یک برنامه، به باز کردن و تعامل با یک برنامه مراجعه کنید. طراح برنامه می تواند برنامه را به طور خودکار در حساب Power BI شما نصب کند و دفعه بعد که سرویس Power BI را باز می کنید، برنامه جدید را در لیست محتوای Apps خود خواهید دید. طراح برنامه می تواند پیوند مستقیم یک برنامه را برای شما ایمیل کند. با انتخاب پیوند، برنامه در سرویس Power BI باز می شود. در Power BI در دستگاه تلفن همراه خود، فقط می‌توانید یک برنامه را از طریق پیوند مستقیم نصب کنید، نه از بازار برنامه‌ها. اگر نویسنده برنامه به طور خودکار برنامه را نصب کند، آن را در لیست برنامه های خود خواهید دید. برنامه های شما در لیست محتوای برنامه ها سازماندهی شده اند. فقط Apps را انتخاب کنید تا برنامه های شما نمایش داده شود. ماوس را روی یک برنامه نگه دارید تا آخرین تاریخ به‌روزرسانی و مالک آن را ببینید.

 

نگارگران افق روشن

مطالب اخیر

چگونه فونت نوشته های فارسی در فایل CSV را در اکسل درست نمایش دهیم؟

اگر شما هم به مشکل بهم ریختگی فونت های فارسی در فایل CSV برخوردید، این…

۱ مرداد ۱۴۰۱

کارشناس پایگاه داده کیست؟ آشنایی با این موقعیت شغلی

کارشناس پایگاه داده (Data Base Administrator یا DBA) با استفاده از نرم افزار به سازماندهی…

۲۵ آذر ۱۴۰۰

دریاچه داده چیست؟ بررسی تفاوت های آن

دریاچه داده چیست؟ داده‌ها نقش زیادی در دنیای امروز دارند و کسب‌وکارها ناگزیر هستند تا…

۲۲ آذر ۱۴۰۰

تبدیل داده به اطلاعات چگونه امکان پذیر است؟

تبدیل داده به اطلاعات چگونه ممکن است؟ هوش تجاری یا همان Business Intelligence به سازمان‌ها…

۱۹ آذر ۱۴۰۰

پاکسازی داده ها چیست؟ + راهنمای کامل برای آن

پاکسازی داده ها مرحله مهمی است که نباید ساده از آن بگذرید. گام پس از…

۱۶ آذر ۱۴۰۰

تحلیل داده با هوش تجاری چه دلایلی دارد؟

تحلیل داده با هوش تجاری چگونه است؟ داده‌های دیجیتالی، با توجه به ماهیت خود، تصویری…

۱۳ آذر ۱۴۰۰